08.09.2009

Hitrahelgen

Fredag tok vi turen til en liten øy utenfor Trøndelagskysten som heter Hitra.
Jeg bodde der mine første ni leveår, og har min farmor og farfar boende der enda. Så nå fant vi ut at det var på tide å ta seg en tur dit for å besøke de. Var en tur innom hytta til mamma og Morten for å få oss litt mat og Tuvakos. Hun hadde sovet hele bilturen i vognbaggen, så er utrolig glad for at det ble sikkerhetsnetting og ikke bilstol utover. Jeg hadde vell pakket til et laaangt opphold, men lader til camera hadde jeg selvfølgelig ikke med, så batteriet var flatt på fredagskvelden allerede! (så utrolig typisk meg) Så ble ikke så mange bilder akkurat

Var utrolig godt å komme seg utover igjen å få frisk sjøluft i lungene. Var oppi hytta til tanta og onkelen min på fredagskvelden for å hilse på også. De serverte krabbe, men det kunne jeg jo ikke spise siden jeg ammer, så må nok vente et år! Hunden deres "Isak" måtte også få hilse på Tuva. Skal si det var en som var nysjerrig. Kjenner nok babylukta de også! Fikk lakt lillemor i baggen sin kl 12 for kvelden og hun sov helt til halv åtte på lørdagsmorgen uten stopp.

Isak "hilser" på Tuva
Lørdag var vi i "sentrum" en tur. Fikk spist litt mat og møtt min barndomsvenninne Nina, og det er jo koselig. Ellers har det vært en utrolig god og rolig helg på oss. Kom hjem først på mandagsmorgen. Fikk tatt en liten trilletur og hentet posten, for det jeg hadde bestilt til dåpskaken hadde kommet! Så utrolig spent jeg er på å prøve det!

I dag hadde kontroll til legen der vi snakket litt om svangerskapet og fødselen. Han var imponert hvordan vi hadde taklet situasjonen, så det var gøy å høre. Etter det dro jeg til ei "gammel" venninne av meg som har termin den 21.september nå, men er ganske så fødeklar allerede. Så utrolig koselig å se en gravidmage igjen. Kan ikke huske at jeg var så stor Må/bør vell sette på en maskin med klær så vi har noe rent å ha på oss resten av uka også. Det var en "liten" oppdatering fra oss. Håper dere alle har hatt en fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag