03.08.2009

På tide med en lengre oppdatering!

Hverdagen er sparket i gang, så jeg og lillemor er hjemme alene nå.

Hadde vell trodd at barseltiden skulle vært litt mer slitsom enn den er, men har nok fått et prakteksemplar av en baby! På dagene er hun mye våken og sosial, spiser godt selv om det ikke er skikkelig rytme på måltidene enda. I går kveld fikk hun mat litt før kl 12, og hun våknet først kl 07 i dag tidlig!
Tørr vell ikke helt å påstå at det er slik det kommer til å forbli, men i de snart 3 ukene jeg har vært mamma har hun sovet godt på natta. Krysser alt jeg har for at hun fortsetter med det.
I går ble også navnet på tulla bestemt

Godt å ha et navn på henne også, selv om det er veldig uvant å bruke det enda men det kommer vell. Har likt det navnet gjennom hele svangerskapet, men måtte liksom se henne før vi bestemte oss, men det tok 3 uker alikevell!

Ser mange spør etter fødselshistorien, så får vell kanskje skrive om den en dag! Ble jo litt utenom det vanlige, og har fått det litt på avstand nå, så kan vell skrive et innlegg om det også! Ellers er jeg glad for de tilbakemeldingene jeg fikk på forje innlegg, men setter pris på flere svar! Greit å vite hva dere vil lese. Spesielt nå som bloggen er låst er det koselig å "tilfredstille" leserne.

Må bare minne på at selv om du ikke har egen blogg, kan du kommentere alikevell. Ser det er mange treff på siden bare på 3 dager, så hadde vært fint med en kommentar! Hater den følelsen av å blogge "til veggen"! 5 kommentarer på 55 besøkende er ikke mye!
Men nå skal jeg hive meg rundt litt i hjemmet, for så å ta vogna fatt og gå meg en tur!
LIVET ER HERLIG!

5 kommentarer:

  1. Nydelig navn på den lille tulla :) Jeg har et nok som deg, for jeg synes heller ikke at denne tiden har vært eller er så slitsom. Og jeg har flytta i tilegg...
    Vi har jo virkelig fått noen super greie barn :)

    Ja hva mere du kan blogge om... Bilde av lille frøkena, forstår jo først nå at jeg ikke har sett bilde av henne.. Og det GLEDER jeg med til :)

    SvarSlett
  2. Hei Stine:D
    så godt å hør at det e bra med alle! husk å nyt tida, for æ har hørt nånn snakka nå om at ongan veks så fort!! ;p Skjønne veldig godt at navnevalget falt på Tuva, veldig fint navn:D
    glæde mæ til å les videre på bloggen=) kos dåkker masse! :D

    SvarSlett
  3. Flott navn, har hatt det på "listen" min også :-)

    SvarSlett
  4. Så koselig å trille tur altså!

    Virker som om lille Tuva (fint navn forresten) er en flink liten frøken som sover godt ja, nyt det! Hehe!

    Kjedelig med lite kommentarer når mange leser, helt enig!

    SvarSlett
  5. nydelig navn på jenta deres....:o)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag