06.08.2009

Et nytt og bedre liv


Ja, jeg har sikkert sagt det tusen ganger før, men nå føler jeg virkelig at det er noe i det. Og etter at jeg ble mamma har jeg liksom ingen unskyldning lengre heller. Det nye og mye bedre livet består rett og slett av mer turgåing, bedre kosthold og gode rutiner. Startet dagen med god gammeldags havregrynsgrøt med frossne blåbær. Var ute med vogna i 2,5 timer før jeg dro hjem og laget middag
.
Nå er det bading av Tuva som står for tur så skal legge oss på sofaen med denne filmen ettepå.. En skikkelig jentekveld!
 Noen som har sett den?
Håper dere alle får en fin kveld!

3 kommentarer:

  1. Jeg har den filme, den blir nok virkleig bra på jente kvelden deres? Når får vi se bilde av lillmor? Gleder meg så, og er så spent :)

    SvarSlett
  2. Det kommer vell sammen med fødselshistorie om ikke så alt for lenge.. Fortsatt noen inntrykk som holder på å sette seg :P

    SvarSlett
  3. den er veldig god . så den på kino og så for meg meg og ei veninde i den filmen hehe:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag