21.08.2009

En lang dag er snart over

(Endelig) snart er dagen over! Gleder meg virkelig til å finne senga i kveld.

Gårsdagen ble brukt på Falkenborg på besøk hos Jannicke og Marlene. Var kjempekoselig. Har jo ikke sett hverandre siden tidlig sommer, så det begynte å bli på tide. Lagde oss taco og var bare kos. Da jeg skulle trille hjem igjen i 9-tiden på kvelden var det en fryktelig vind, så det ble ekstra tungt å dytte vogna oppover. Ikke har jeg kondis heller, men vi kom oss hjem til slutt.
Barselgave fra Marlene

Barselgave fra Jannicke

Fikk heller ikke sove først på natta pga tempraturen, så halvsov til Tuva våknet kl 4 og skulle ha mat, men sov som en stein etter det. I dag stod jeg opp å spiste frokost, men måtte legge meg igjen. Da sov Tuva og jeg til halv 11. Da var det godt å våkne. Hun er så utrolig god på morgenen! Ligger bare å koser seg å er så fornøyd! Godt å stå opp til et så fornøyd ansikt ja.

Fikk stelt oss litt begge to før det var klart for barseltreff gjennom helsestasjonen. Det var veldig koselig å møte andre som har født på nesten samme tid, så vi skal møtes igjen om en uke.

I kveld har vi vært en tur i huset som min tante og onkel har kjøpt og driver å pusser opp. De skal være innflyttet om en uke, så litt hektisk på tampen her nå. Tuva har alltid brukt å sove når vi har vært der tidligere, men i dag da jeg hadde tatt på meg arbeidsklær å tenkte å hjelpe til med maling var hun våken og skulle ha mat hele tiden, så måtte bare dra hjem igjen.

Nå har hun fått badet seg og sover så søtt. Det skal mammaen snart også gjøre.

2 kommentarer:

  1. Herlighet så skjønn hun er! <3 En skikkelig go'jente!

    SvarSlett
  2. Takk for det :) De er jo så nydelige alle sammen!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag