12.08.2009

Dagene flyr!

Ser nå at jeg har blogget utrolig lite om den nye hverdagen i det siste!
 Er vell ikke så mye spennende som har skjedd heller, men kommer nå med en liten oppdatering; Er akkurat ferdig med de første økedagene! For aller første gang siden fødselen måtte vi opp mer enn èn gang på natta for å amme. Tror også det kan ha sammenheng med varmen, men de siste netterne igjen har vært "normale" altså kun amming i 5-6 tiden.

Har ikke vært å veid henne siden 5.august heller, så må vell få til det en dag snart igjen. Synes det er spennende å følge med på oppgangen hver uke. Tror nok hun tar til seg det hun skal ha, for har gått opp ca 200 gram i uka tidligere så det er vi fornøyde med.

I går var vi også på Kattem en tur til morfar og BesteIren så Tuva fikk hilse på oldeforeldrene sine for første gang! Det var stas ja! Tror nok de synes det er litt rart og ha titelen "oldeforeldre" for det første de sa til meg i går "ja- du kan tenke deg vi føler oss gamle!" Men en ting skal de virkelig ha! Det er spreke oldeforeldre i 70-årene!

I dag har jeg vært til tannlegen også! 0 hull! Heldigvis! Dro til byen sammen med min mamma og hennes gode venninne Heidi etter timen der vi fikk oss litt lunch på jordbærpikene. Var mange andre med barnevogn der også, men de var nok litt gamlere enn Tuva ja! Hehe, hun ble jo som et knøtt i forhold. Men virkelig godt å komme seg ut litt. Ellers har mine daglige husmorsplikter stått stille i dag. Havnet på sofaen etter byturen, og så lat at Dolly Dimple's laga middag til oss i dag! (ikke bra!) Så nå er det senga som står for tur, for i morgen venter en ny dag! Tuva har også sovnet ved siden av meg her nå, så hun skal legges i krybba si, og forhåpentigvis sover hun i 5-6 timer til enda.
Dere får ha en riktig god natt!

3 kommentarer:

  1. Så hyggelig å lese om dagen din. Ohh supert 0 hull. Det minner meg på om at jeg må få bestilt meg en time.. Men vegrer meg.. Tannleger og meg er hipp hurra...

    SvarSlett
  2. Så alright å ikke ha hull! Jeg var også hos tannlegen like etter at Leah Kristine ble født, og en fylling hadde slått sprekker *grøss* Hvem skulle tro det var mulig? Men det var dårlig tannlegearbeid... (skoletannlegen)

    VI var på jordbærpikene i går vi ;) Veldig deilig å komme seg litt ut! *hehe* Vi spiste mye bestillingsmat den første tiden. Vi rakk rett og slett ikke å lage noe, og grandis, winerpølser og lapskaus på boks går man lei!! *hahaha*

    Godt natta ;)

    SvarSlett
  3. Kjekt å ikke ha hull i og med at man må betale full pris selv! (for første gang) Så håper det fortsetter slikt fremover også! Hadde jo vært så flink med tanke på kosthold i lang tid, men man må skeie ut litt av og til å unne seg noe godt! Ferdigmat er ikke noe suksess nei :P Hehe.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag