31.08.2009

10 ting du kanskje ikke visste om meg

Siri har utfordret meg til å skrive 10 ting du kanskje ikke visste om meg!
  • Er forferdelig sta (skylder på at jeg er Steinbukk)
  • Jeg er eldst av barnebarna på begge sider og derfor ingen søskenbarn som er eldre enn meg.
  • Hadde magefølelse at jeg var gravid med ei jente fra den dagen vi fikk positiv test
  • Har en dvd-samling på ca 500 filmer
  • Er utdannet hjelpepleier (Var russ i 2007)
  • Liker å pusle hjemme, og kunne godt tenke meg å vært husmor i mange år
  • Har vært medlem i SU (sosialistisk ungdom)
  • Ble min egen jordmor da Tuva kom til verden
  • Har gått på Kickboxing(Utrolig herlig trening)
  • Har vært i Sverige, Bulgaria, Tyrkia x3, Rhodos, Latvia, Danmark, Spania, Frankrike og Ungarn

Utfordrer de som tar utfordringen jeg :)
Legg igjen en kommentar om du tar den da :)

3 kommentarer:

  1. jeg tok den jeg....:o) morro med sånne awarder...:o)

    SvarSlett
  2. Så bra at du tok den:)
    Gøy å bli litt kjent på den måten også :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag