01.07.2009

Jordmortime


Symfysemål 35,5 cm
Fosterlyd 140
Vekt + 12kg
Bt 135/77


Fortsatt gravid og alt er vell.
Har fått 2 kg vann i kroppen på en uke, så kan vell si at varmen tar på litt.
Ellers var alt som det skal være. Hodet er festet, og er nok mye baby i magen, så kan vell vente en stor jente!
Fikk også litt informasjon om å gå en uke over termin her i Trondheim, så skal ringe fredag den 10.juli om ingenting har skjedd enda for å komme inn til ny ultralyd og sjekk og evt igangsettelse om vi vil.
Fikk også et lite "hopp" på symfysemålet denne gangen, men det er vell normalt med litt sikk-sakkmønster fra lege og jordmor.

2 kommentarer:

  1. Oi oi, nå er det ikke lenge igjen til dere får se prinsessa deres! Det blir spennende kan jeg tenke meg:)
    Håper du har det bra i sommervarmen, jeg innbiller meg at det er tungt å gå høygravid i denne varmen:p
    Nyt de siste dagene:)

    SvarSlett
  2. Takk, nei nå er det ikke lenge til :) Det verste er faktisk å sitte inne i sommervarmen :P Trives mye bedre ute i shorts og singlett ja :P Skal nyte de siste dagene max! Storkoser meg som gravid, så det blir ikke noe problem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag