28.07.2009

Dagene som nybakt mamma

I dag er prinsessa mi  to uker allerede. Var på kontroll til jordmor på onsdag og da hadde hun tatt igjen fødselsvekta si, så hun vokser og trives.
Ammingen går også kjempe fint!
Hun spiser godt på dagtid å sover 5-7 timer sammenhengende hver natt, så det går som en drøm dette! Håper bare at det fortsetter. Var også å kjøpte inn ammepumpe i går. Kjekt å ha så kan jeg dra bort noen timer uten at lillemor sulter. Valget falt til slutt på en Avent ammepumpe.

Noen med erfaringer?
Har også kjøpt ny data, men har ikke flyttet over alle bildene enda, derfor det har vært litt "upersonlige" innlegg for tiden.

5 kommentarer:

  1. Hei! bompet "plutselig" innom bloggen din!
    jeg har avent sin pumpe og har brukt den et halvt år nå... syns den funker fint til mitt forbruk, som bare er når jeg har for mye melk og vil lette på trykket, eller innimellom hvis prinsen skal ha grøt.. men nå har jeg ikke prøvd noen annen type da...

    SvarSlett
  2. hei eg har erfaring med at en eletrisk pumpe er mer behagelig enn den hånd pumpa. finnes eletrisk fra avent. den e bedre tror eg i forhold til håndpumpa. pluss du trenger ikkje å pumpa me håndå heile tiden. kan bli tungt i lengden.

    SvarSlett
  3. så godt å høre at alt går som en drøm...livet smiler bar nå skjønner jeg..hihi=))

    SvarSlett
  4. Vi har denne pumpen og var kjempe fornøyd med den ;)

    SvarSlett
  5. Har prøvd den noen ganger nå, og er veldig fornøyd selv også! Hadde jeg måtte pumpe ofte hadde jeg så klart valgt en elektrisk, men denne holder vell så det til mitt lille forbruk

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag