22.06.2009

Trivelige Trøndelag =)

DET ER SOOOL
Nå er forhåpentligvis finværet kommet for å bli!
Solen skinner som bare det inn igjennom stuevinduet her nå!
Må få ut fingeren å komme meg ut litt i dag også tenker jeg. Begynte å lese "menn som hater kvinner" i går, så det er et fint tidsfordriv i solen. 

Kun
14 dager igjen til termin!!!!
Det nærmer seg så fort at jeg ikke helt henger med i svingene. Har ikke helt kontroll kjenner jeg.
Og samtidig gå å vente på hvilken dag hun har bestemt seg for å komme er heller ikke lett å forholde seg til. Må vell bare smøre seg med tolmodighet å vente til hun er klar for denne verden.
Håper alle dere også har en fin sommerdag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag