07.06.2009

Storrengjøring

Kan vell trygt si at leiligheten så og si er fri for støv nå.
Fikk besøk av min kjære mamma i dag som virkelig tok seg av rengjøring i dag. Spurte henne egentlig bare om å hjelpe meg med sengkappen, men det ene ledet til det andre så endte opp med at hun skrubbet badet, vasket hele soverommet under sofa og sjenken på stua! Tror ikke det har vært så reint her siden jeg flyttet inn. Så nå er det bare litt støvtørking igjen til meg. For noen dager siden fikk jeg rydda i boden også! Kastet sikkert 2 store svartsekker med ubrukelige ting. Utrolig godt at det er så rent til babyen kommer også :) Regner ikke med at det blir så mye vasking den første tiden, så godt at det er tatt så nøye på forhånd.
Tusen takk mamma♥

5 kommentarer:

  1. Så utrolig snill mamma du har:D
    Må ta stor vasken her en dag jeg også...Men så var det det å orke det da:)

    Ha en riktig god natt:)

    SvarSlett
  2. Ja, sant :) Gått lenge å skulle gjort det selv, men snille mammaen ordnet opp :)

    SvarSlett
  3. For en supersnill mamma du har da!! :-D SÅ godt å få gjort rent skikkelig før frøkna kommer!

    SvarSlett
  4. Ja, jeg kan ikke få sakt det nok heller :) Er så utrolig herlig :)

    SvarSlett
  5. Flott med en mamma som rydder opp ;) Jeg har laget en artikkel som heter 7 tips til en grønn rengjøring og kan finnes på hjemmesiden min. Tips og råd om miljøvennlig og rimelig rengjøring og inneklima

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag