06.06.2009

Stjernetegn

Jenta i magen blir nok født i:
Krepsens tegn
22.juni - 23. juli

Satt å googlet litt om stjernetegn og kom over dette iforhold til Krepsen.
Den kvinnelige krepsen har lett for å ha store humørsvingninger. I det ene øyeblikket kan hun være lykkelig, men i det neste kan hun være sint eller deperimert.
Hun er vanligvisikke den som forteller hva hun føler. I forhold er ikke den kvinnelige krepsen sjalu, men kan være eiesyk.
Den kvinnelige krepsen er også redd for å være upopulær og ikke pen nok, men er på ingen måte en svak persom. Hun kan også bli såret hvis hun hører sladder om seg selv. Når det gjelder penger ser hun på disse som en sikkerhet og en kilde til glede, og misliker oftes sløsing.
Hun vil også gjøre alt for de som står henne nær. Bli en god mor men lett for å være en slitsom svigermor.


Krepsen er hjemmekjær, emosjonell og lunefull. Den symboliserer trygghet, røtter, omsorg, næring, familie og morsrollen. Stjernetegnet er forsiktig, sjenert og reservert. Det tar tid å komme til bunns i en Kreps. Krepsen liker å trekke i trådene og ikke selv stå i rampelyset.


Stikkord for krepsen:
- hjem, følelser, penger, medfølelse og mottakelighet
Element: Vann
Dag/natt: Natt
Planet: Månen
Farge: Sølvgrå, grønn og fiolettBlir spennende å se om noe av dette stemmer. Synes selv det er ganske interessant med stjernetegn og kunne tenkt meg å visst mer om det. Kanskje noen av dere er kreps også?

4 kommentarer:

  1. En god mor, men slitsom svigermor ! =)
    Hehe, er kreps selv og egentlig stemmer alt det der ganske godt :) Gøy å lese sånt når det faktisk er noe som stemmer

    SvarSlett
  2. Hehe, gøy å høre at noe stemmer. Blir spennende å se hvordan personligheten blir ja! Kan jo påvirkes av så mye, men noen fellestrekk tror jeg at de aller fleste stjernetegnene har :)

    SvarSlett
  3. Åh? Hvor fant du dette? Jeg får nemlig en gutt i krepsens tegn mest sannsynlig...termin 10.juli...svar på siden min da please :)

    SvarSlett
  4. Hei Sally:) Jeg googlet jeg meg frem til det:) Mange sider med spennende (og nyttig?) fakta :) Lykke til

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag