19.06.2009

Shopping runde

I dag dro jeg ut på en liten shoppingrunde igjen og fikk kjøpt insektsnetting og regntrekk til vogna.
Fikk også tak i rosa håndduker fra Lene Bjerre:) Har vell kanskje nok rosa, men shit-au, andre hånddukene jeg har er hvite, så det fikk gå for i dag;) Fant også to søte pysjamaser på Barnas Hus som ble med hjem.
Gleder meg så utrolig til å bruke noe av dette nå!

For litt siden skrev jeg noe ang mineraloljer i barneprodukter. Som noen vet jobbet jeg i helsekost før permisjonen og i dag fikk jeg prøver på de nye Unander kids- produktene, fra vår leverandør. Produktene er fri for mineralolje og parabener. Virkelig fint for en skjør babyhud. De er også svanemerket! Gleder meg virkelig til å prøve disse!!!

Karl Erik Unander som står bak disse produktene er healer og har hele livet hatt "krefter" i seg som gjør at han kan hjelpe andre. Dette utvikelt seg og han lagde egne hudpleie serier av dette. Vil dere vite mer kan dere gå inn på http://www.unander.no/
Prøvde så vidt bodylotion og oljen og de virker super gode!
Gleder meg til å prøve disse =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag