26.06.2009

Lite blogging fortiden!

Har de siste dagene vært uten pc, så det er en av grunnene til at det ikke er så mye oppdateringer fra meg. Solen har vell også litt skyld i det.
.Nyter dagene hjemme i solen, men desverre så blir det en del vann i beina, så går med slike klumpfoter. 

Torsdag jeg vi i studio og tok noen bilder. Det gleder jeg meg veldig til å se! Skal på visningstime hos fame 8.juli, så satser på at det ikke blir fødsel den dagen!
.
Så må jeg også få gratulere Linn med gutten som kom til den 25.juni!!!
Så utrolig koselig=)

Ellers så går da dagene sin vante gang!
Er i dag 39 fullgåtte uker, så kun 10 dager til terminen! Helt rart å tenke på. Om få dager harjeg jenta mi i armene og skal oppdra henne resten av livet. En rar tanke! Men gleder meg masse også. Lurer veldig på når fødselenstarter, men det får jeg vell ikke svar på før det er i gang!

Må også få si at det var trist med Michael Jacksons bortgang.
Et stort ikon som gikk bort der ja. Men musikken hans kommer til å leve i mange år enda
Klem fra Stine


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag