10.06.2009

Utfordring

Jeg har fått en utfordring av Bine, og her er mine svar:

Hva er du opptatt av for tiden? Er ganske så hjemmekjær for tiden. Pusler med det siste til versla kommer og tar over hverdagen

Hva har du på deg i dag? Sort bukse og hvit genser. Er ikke det store utvalget i klær fortiden

Hva skal du spise til middag? Så langt har jeg ikke kommet enda. Har tenkt på kjøttkaker i brun saus, men ingenting er bestemt enda

Hva vil du gjerne lære deg? Lyst til å bli bedre på foto. Skal kjøpe meg et EOS 1000D speilreflekscamera nå som feriepengene kommer og ønsker sterkt å lære mer om det.

Hva hører du på akkurat nå? Vinduet står oppe så hører bare vinden suse i trærne utenfor

Hvordan er ditt favorittvær? Sommer, sol, grilling med venner og jordbær.

Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå? Få alt klart til jenta vår kommer. Er jo egentlig så å si i mål, men dukker stadig opp nye ting. Spent om jeg har fått med meg alt

Hva syns du om den personen som tagget deg? Koselig å få en utfordring. Er ganske nylig følger av Bines blogg, men veldig interessant.

Hvis du kunne få et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden - hvor skulle det være? Si det du! Har liksom ikke fått knyttet meg spesielt til en plass der jeg vil bo resten av livet. Men her i Trondheim trives jeg godt på østsiden av byen. Sånn ellers i verden er det vanskelig å si, fordi jeg har ingen langsiktig erfaring med plassene. Men et feriehus i sydlige strøk hadde ikke vært å forakte

Hva vil du gjerne ha akkurat nå? Sol hadde passet yppelig nå

Hva vil du gjerne bli kvitt? Nå er det vell ganske ryddig både rundt meg og inni meg, om man kan si det, så vet ikke helt

Hvis du kunne dra hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dra? Til en koselig varmere plass, der man kan sitte på stranden å høre vannet mot stranden. Bare slappe av og koble helt ut

Hvilket språk vil du lære? Italiensk eller spansk hadde vært spennende

Hva ser du etter i en venn? En som man kan stole på! Er ikke en av de som må ha en bestevenn og forholde meg til, men bedre med mange gode venner synes jeg da. Godt å kunne møtes å kjenne at man er seg selv og koser seg blandt de man er sammen med

Hvem vil du gjerne møte? Hmmm, kommer vell ikke på noen akkurat i øyeblikket.

Hva slags musikk liker du? Er vell kanskje litt mer av den rocka typen, så akkurat nå er det kjærestens Sevendust cd som står i spilleren. Ellers hører jeg mye på HIM eller Korn.

♥ Hva er favorittplagget i klesskapet ditt? Akkurat nå er det behagelige klær som benyttes fremfor utseende av de:p Men ellers liker jeg meg i dongeribukser og topper.

Hva er drømmejobben? Si det du! Liker å ha mange baller i lufta når det kommer til arbeidslivet. Stortrives i restaurantbransjen både i serveringen, på kjøkkenet og bak baren. Er utdannet hjelpepleier og trives som det også, bare litt ugunstige arbeidstider. Den siste tiden har jeg jobbet i helsekost som også er veldig spennende og interessant. Så hva jeg ender opp som er det ingen som vet enda.

Har du noen favorittmodeller? Ingen favoritter

Hvis du hadde 1000 kroner nå, hva ville du brukt pengene på? Satt de av til vente på feriepengene og investert i noe:) Skal kjøpe camera, tv, ny bærbar og barnevogn så den hadde nok forsvunnet i det store sluket

Beskriv stilen din? Ikke noe utenom det vanlige

Hva var det siste motebladet du leste? woman

Den siste cd-en du kjøpte? Husker ikke sist jeg kjøpte en cd :p Det er lenge siden

Hva hørte du på da du ble tagget? Var stille rundt meg

Hva vil du akkurat nå? Slappe av og nyte stillheten. La alt annet ligge å bare sløve litt på sofaen

Jeg utfordrer: Rebekka, Grysom og Charlotte

2 kommentarer:

  1. ser vi har noe til felles=))
    restaurant bransjen og woman..he he he=))

    SvarSlett
  2. Hehe:) Så gøy :) Hvor har du jobbet da?

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag