09.06.2009

♥ One step closer ♥

Storkoser meg hjemme om dagene når jeg går å småpusler med diverse ting og tang :)
Måtte også ut en tur idag, for kan fort bli smågal av å bare være innendørs. Mot kvelden dro jeg på kaffebesøk til mormor, der hun hadde stekt vaffler og alt mulig. Så kos altså.
Dagene går ubeskrivelig fort, og satser på å få gjort noe fornuftig hver dag

Kjenner også at jeg begynner å stresse med det lille som er igjen til tulla kommer, men det er heldigvis ikke så mye. Fikk også tatt noen bilder av magen og meg i går. Fant ut at jeg kun hadde bilder av magen, så litt koselig å ha et der jeg faktisk er med også:P Skal bestille time hos fotograf til uka tenker jeg.

 Noen med erfaring?

8 kommentarer:

  1. Ja, det kan jeg tro! Føler det er viktig å nyte tiden fult ut med kjæresten nå som jeg kan ha han helt for meg selv:P Det blir liksom på en annen måte når den lille kommer ut vil jeg tro:) Men gleder meg til jeg får litt mage og ikke er så dårlig lenger:P Gleder meg til jeg kommer over i 2. trimester, ultralyden og til litt fler vet om det, går vel litt mer opp for meg da!
    Merkelig at den lille snart skal ut for deg vil jeg tro:)
    Så utrolig fint bilde forresten!

    SvarSlett
  2. Takk for det:) Ja, det kommer seg nok det skal du se :) Plutselig er du der;)

    SvarSlett
  3. Kjempe flott bilde og for en utrolig nydelig mage du har;)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for det Charlotte:) Tror jeg kommer til å savne den en del ja

    SvarSlett
  5. et nydelig bilde av deg og magen=))
    og ka betaler du hos fotograf da?

    SvarSlett
  6. Takk for det:) Vet ikke enda, for har ikke vært, men har et gavekort på fame da som jeg tenkte å benytte meg av :) Da får man vell med et bilde også, så får jeg evt kjøpe til noen om de blir bra :)

    SvarSlett
  7. Så fint bilde! Ble mange kun-magebilder av meg og :-) Jeg var hos fotograf med høygravid mage. La de ut på bloggen ei stund, men fjernet dem igjen. Rakk du å se dem eller snublet du kanskje over bloggen min mye senere?

    Blir nok ikke jeg blåser de opp på stueveggen hjemme siden det er nakenbilder, men veldig kjært å ha!

    SvarSlett
  8. Nei, de rakk jeg ikke å se:) Mange av bildene egner seg vell mest i et album ja tror jeg :) Men uansett veldig koselig å ha senere. Vet jeg kommer til å angre om jeg ikke tar masse bilder:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag