16.06.2009

En skikkelig fin dag

Dette har vært en skikkelig god dag.
Sov til kl 10 så lå jeg å leste en liten time før jeg stod opp å spiste frokost. Endte til slutt opp på badet med et skikkelig hjemmespa! Det er så utrolig godt med egenpleie. Ansiktsskrubb, maske fotbad og mer. Da jeg stod der, kom det over meg igjen at det ikke er så alt for lenge til jeg ikke har de samme mulighetene til dette på dagtid! Så rart å tenke på! Er uvirkelig å tenke seg til hvordan hverdagen vil bli og hvordan jenta vår ser ut. Er mange tanker som svirrer i hodet. Må også si at jeg drømmer masse om fødsel og babyer. Er vell underbevisstheten som forbereder kroppen litt også.
Skal straks til mamma og hjelpe til med litt flytting, så blir det middag der etterpå.
Har også startet å pakke fødebaggen i dag.. Må ta litt etter litt. Håper dere også har en super dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag