12.06.2009

37 uker

Hadde en superkoselig dag/kveld i går med Janne og Veronica i går.
Kjøpte inn til taco og is:) Har en tendens til å bli MYE mat og godis når vi samles så ble like mett som alltid! Koselig å være litt sammen med jentene igjen! Blir så alt for sjelden mellom hver gang, så har vi jo som regel mye sladder og annet shitprat og komme med, så er jo helt tørr i halsen etter en slik kveld.I dag har jeg 37 fullgåtte uker på vei!

Kan vell trygt si at sanden i timeglasset er i ferd med å renne ut.
Har vært sykmeldt en stund nå, og kjenner at det har gjort godt. Er veldig fint å bare kunne fokusere på det som står igjen til jenta kommer og muligheten til å legge seg ned når kroppen trenger det. Er helt klart at det er noen andre som sjefer over kroppen min ja. Har også blitt tyngre å puste. Synes jeg peser som en hval, og en trapp er som en treningsøkt!
Har også i mange år hatt problemer med knærne, så det begynner å kjennes godt om jeg feilbelaster knærne, så må være forsiktig ja.
Skal iallefall nyte hver dag igjen av svangerskapet!
Håper alle dere får ei super helg!

Snuppa denne uken
Hun veier ca 2950g og er 46 cm lang
Hun vil ikke bli regnet som prematur om hun blir født etter inngangen av denne uka.
Hun vokser ikke så mye lengre, og det meste av fettlaget utenpå huden begynner å forsvinne, mens noe er igjen som kan hjelpe til under fødselen

2 kommentarer:

  1. 37 uker, enn det! Gratulerer! Det er så ekstra spennende nå mot slutten. Kjenner jeg savner graviditeten innmari mye, må vel hoppe i høyet snart igjen, hehe.

    Ja, pass på knærne dine. Håper det blir bedre :-)

    SvarSlett
  2. Takker så mye for det:) Er storfornøyd med graviditeten, og synes nesten det er litt trist at det går mot slutten også. Men takk :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag