21.05.2009

Spa!?

Sitter å sikler litt etter en time på spa før tulla kommer. Er jo en spa avdeling på solsiden her i Trondheim også, så måtte neste sjekke ut den. Fant en "pakke" som het Mammas Valg som passer yppelig når det er barn på vei :) Den pakken inneholdt kroppsskrubb, vaniljeinnpakning med ansiktsbehandling, og pedikyr/cooling leg treatmend for slitne ben. Hørtes bare helt himmelsk ut, så blir nok kanskje en tur dit når feriepengene kommer. Behandlingen varer i 2 timer og koster 1390,- Hadde vært godt med massasje også, men får ikke lagt meg på magen til det slik som det er per dags dato, så får vente med den biten til lillemor kommer ut. Godt å ha noe å glede seg til også!

 Andre som har prøvd denne eller?


2 kommentarer:

  1. Hei!

    Jeg vil anbefale Kragerø spahotell. Jeg og en venninne som også er gravid drog dit for noen måneder siden og betalte 3100 kroner hver for 2 netter i en fantastisk leilighet, inkl 2x 50 min behandlinger (en hver dag), fri adgang til spaområdet og treningsstudio+ frokost og middag inkludert.

    Vi skal absolutt tilbake! Et tips bare; hvis du ikke har bil men kommer med buss, ring hotellet og be de hente dere ved fergekaia og ta ferga over til den lille øya spahotellet ligger på. Men jeg vil egentlig anbefale bil, særlig hvis man er langt på vei ;)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for tipset :) Blir nok ikke noe reising, i og med at det er så kort tid til terminen, men går vell an å dra dit en gang senere også :) Er utrolig godt å dra på spahotell for å bli pleid en helg. Skal absolutt bli godt kjenner jeg.. Stakkars føtter som må bære hele vekten under svangerskapet. Er også de som får minst pleie, så skal bli godt å gjøre noe med det ja

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag