29.05.2009

Ny svangerskapsuke, og pinsehelg

35.svangerskapsuke starter i dag!
Det er så uvirkelig at jeg faktisk måtte telle uke for uke siden dag 1. av svangerskapet. Men det er faktisk sant! 35 fullgåtte uker, og 5 uker til termin! Er meldt knallvær i pinsehelga, så satser på å få litt farge på kroppen, og ellers bare nyte det max. Feriepengene har også begynt å tikke inn på konto, noe som er godt og etterlengtet. I og med at jeg hadde 7 arbeidsgivere i fjor blir pengene litt fordelt, noe som egentlig passer veldig bra! Skal også ut å kjøpe vogn i morgen!(Simo Kombivogn, for de som lurer) Guri, som jeg gleder meg! Baby"krybba" er også fiksa, men har den ikke hjemme enda. Tenker å ta en skikkelig rundvask først, så blir om ikke så alt for lenge. Håper dere får ei super helg alle sammen :)
Snuppa denne uken
Hun er ca 2500 g og 42,5 cm.
Om vi kunne lagt en finger i hånden hennes ville hun grepet tak om den. Tåneglene når også til tåspissene. Hun leker mye med navlestrengen, men er heldigvis ikke sterk nok til å ødelegge den. Trykket og konsistensen på den gjør det også vanskelig å slå knuter på. Hun søker mye kontakt med omverden da sansene er godt utviklet. Hun reagerer mye på lyd, lys og berøring.
Hun går nå også inn i en voksperiode der hun gjerne kan legge på seg over 200g i uka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag