05.05.2009

For en dag!

Startet med at jeg våknet kjempe stiv i ryggen, bare så det knaker når jeg beveger armene :p
Hadde seinvakt på jobb, noe som ikke var noe særlig pga ryggen,
så ble en ganske slitsom vakt egentlig, men kom da gjennom den også.
Da jeg skulle kjøre hjem satte jeg på setevarme på full guffe. Utrolig hvor smertelindrende varme er altså:)
Da jeg kom hjem ble det noe så enkelt som pølse med brød til middag.
Enkelt og godt i en "travel" hverdag.

Lillemor har også vært svæææært aktiv i dag.
Holder på å omøblere kjennes det ut som, for det er konstant bevegelse.
Er jo veldig koselig, men typisk at hun måtte være så livlig i dag når ryggen ikke oppfører seg. Men nå kjennes det ut som hun har roet seg en del.
Kanskje det hjalp å se kveldens episode av Paradise Hotel :P
Hehe. Kan ikke noe for det, men jeg har blitt hekta;)
Men skal ta kvelden her nå:)
God natt alle sammen
Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag