12.05.2009

32 ukers kontroll

Hadde egentlig time til jordmor i går, men ble oppringt siden hun var syk, så da tok jeg heller turen til legen denne gangen. Trives igrunn bedre der, så for meg gjorde det ingenting.
Her er en liten oppsummering:
.
Symfysemål 30 cm
Fosterlyd 146
Vekt + 8kg
Bt 136/78
.
Hun lå også med hodet godt ned mot bekkenet, men hun kan jo skifte leie mange ganger før fødsel enda, men håper det blir hodeleie til slutt også. Fikk også snakket med legen ang sykmelding, siden det er ganske så tussig å stå på jobb for tiden. Mye ståing og gåing på hardt underlag. Så skal kjenne på det til neste kontroll, og jeg frykter da at det blir sykmelding. Spurte også om en ultralyd til for å se hvor stor hun kommer til å være til fødselen, men det skal vi snakke mer om neste gang. Grunnen er rett og slett for at jeg og min bror var veldig store som nyfødt:) Spent å se størrelsen på snuppa i magen nå, men legen beroliget meg og sa at det ser veldig normalt ut hittil. Så får bare smøre meg med tolmodighet til neste gang.
Ha en fin dag bloggere =)

2 kommentarer:

  1. Håper du får en ny UL, så du kan bli beroliget slik :)

    SvarSlett
  2. Jo takk :)
    Det håper jeg også. Jeg var 4200 og min bror var 4600!!! Så spent hvordan hun i magen er ja

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag