25.12.2008

Jula 2008

Har lenge tenkt å gjøre noe spennende med å fortelle familien at det blir en forøkelse, men ikke helt bestemt meg for hvordan. Men fant et dikt på internett så kjørte på ikea og kjøpte rammer og babyscrapping på en bokhandel som jeg pyntet rammen med og skrev diktet inni:

Du kan ikke med det samme
fyllet få til denne ramme
Men til juli neste år
du et duggfriskt bilde får
For storken den vil komme
innen sommeren er omme

Denne ble pakket inn til de kommende besteforeldre og oldeforeldre bortsett fra min mor som hadde visst det en uke ca. Etter jobb på lillejulaften kjørte vi på juleferie. Gruet meg litt for hvordan de ville ta det, selv om jeg egentlig skjønte at alle ville bli kjempeglade. Da pakkene var pakket opp fikk jeg mange hyggelige telefoner ja. Alle gleder seg virkelig, og det blir nok ekstra spennende når det er første barnebarn og oldebarn på begge sider. Nå er det ingen hemmelighet lenger og det er så utrolig godt å kunne si det til alle =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag