09.02.2009

Ultralyd

Endelig var dagen for den ordinære ultralyden her.
Har ventet lenge og vært spent på denne dagen, og nå endelig er den her.
Hadde time kl 14.00 på sykehuset, så timene før virket litt lange ja!
Ble litt venting før vi kom inn, og jeg var spent og nervøs på samme tid.

Har vell kjent bevegelse en uke, men alikevell litt bekymret om alt er som det skal, og om jeg får se noe i det hele tatt. Hadde lest om tips for å vekke de små, så satt og helte inn med iskalt vann rett før timen. Da vi kom inn fikk vi se mye mer enn forventet.

Alt ble målt og så riktig så bra ut, og det var nok ei lita jente som lå å fektet med armer og ben der inne ja! Fikk ny termin også denne gangen, så nå er den endelige terminen 6.juli.
Helt utrolig opplevelse, og fikk med meg 6 nydelige bilder hjem, som jeg kommer til å se på hver dag i tiden fremover. Nå er det virkelig for meg! Gleder meg noe helt utrolig!!!
Tror jeg er verdens gladeste i dette øyeblikket

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag