06.01.2009

Første legetime

Tiden var inne for den første legetimen. Er 14 uker og noen dager på vei. Møtte opp et kvarter før timen og fikk tatt blodprøver, urinprøve og vekt. Inne hos legen fikk vi skrevet helsekortet for gravide og legen fant frem et doppler apparat for å lytte etter hjertelyden. Jeg var så utrolig spent, men etter en liten stund fant han den, og jeg smeltet helt. Var den mest utrolige lyden jeg noen gang har hørt. Begynner å gå opp mer og mer for meg at det faktisk er noe inne i magen min som jeg har gitt liv til. Målte ca 160 slag i minuttet ,noe som kan indikere til jente, og det er det jeg har trodd siden dag èn. Men må nok vente til ultralyden og se :) Fikk også sendt søknad dit, så håper på raskt svar. Ellers var alt normalt. Gleder meg til å fortsette på dette .
Symfysemål: 14cm
Fosterlyd: 160
Vekt + 0 kg
Bt: 130/70

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag