08.11.2008

Hei mamma!

Jeg er her jeg
du kjenner meg ikke enda
du vet kanskje ikke at jeg eksisterer en gang
men jeg er her jeg.

snart vil hjertet mitt slå
du hører det ikke enda,
men det slår i takt med ditt
i en annen rytme,
men sammen
lager de musikk i ørene mine

mamma, du er musikk
du er bevegelse
gjennom deg lærer jeg verden å kjenne
alle lydene
som kommer utenfra, og fra deg,
de kjennes så trygge

jeg kjenner varmen din
jeg kjenner pusten, og lyden av hjertet ditt
jeg kjenner at hånda di stryker over meg
jeg kjenner kjærligheten din

mamma, snart møtes vi
du og jeg
snart blir du kjent med meg
og jeg med deg
da kan jeg også gi deg varmen min
kinn mot kinn....
Midtstillmamman min....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag